Kategorie

Kategorie

Nejsou zde žádné produkty.

Podkategorie

  • Renault Clio 1990 - 5/1996

    Renault Clio je malý Automobil, který od roku 1990 vyrábí francouzská automobilka Renault. Nahradil Renault 5. Vyrábí se již jeho čtvrtá generace. V Japonsku se prodává pod názvem Renault Lutecia. Původně byl na výběr tří- a pětidveřový hatchback. Od druhé generace je ve výrobě odvozený tříprostorový sedan s názvem Thalia. Ve třetí generaci přibylo praktické kombi Clio Grandtour. Od čtvrté verze je k dispozici jediná verze - pětidveřový hatchback. Poprvé se Clio představilo na autosalonu v Paříži v červnu 1990. O rok později získalo titul Auto roku. Vyrábělo se do roku 1998. Kromě Francouzského Štrasburku se montovalo i v čínském Pekingu, indickém Dilí a turecké Burse. Už po roce prošlo prvním drobným faceliftem a o dva roky později druhým. Největší změnou byla nová přední maska a nárazníky. Největší proměnou prošlo v roce 1995. Největší změnou byly nově světlomety. Také byl představen sportovní model RT s výkonem 81 kW. Montované motory: 1.1, 1.2, 1.4, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0

  • Renault Clio 5/1996 - 8/1998

    Renault Clio je malý Automobil, který od roku 1990 vyrábí francouzská automobilka Renault. Nahradil Renault 5. Vyrábí se již jeho čtvrtá generace. V Japonsku se prodává pod názvem Renault Lutecia. Původně byl na výběr tří- a pětidveřový hatchback. Od druhé generace je ve výrobě odvozený tříprostorový sedan s názvem Thalia. Ve třetí generaci přibylo praktické kombi Clio Grandtour. Od čtvrté verze je k dispozici jediná verze - pětidveřový hatchback. Poprvé se Clio představilo na autosalonu v Paříži v červnu 1990. O rok později získalo titul Auto roku. Vyrábělo se do roku 1998. Kromě Francouzského Štrasburku se montovalo i v čínském Pekingu, indickém Dilí a turecké Burse. Už po roce prošlo prvním drobným faceliftem a o dva roky později druhým. Největší změnou byla nová přední maska a nárazníky. Největší proměnou prošlo v roce 1995. Největší změnou byly nově světlomety. Také byl představen sportovní model RT s výkonem 81 kW. Montované motory: 1.1, 1.2, 1.4, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0

  • Renault Clio ll. 9/1998 - 6/2001

    Vyrábělo se od roku 1998 až do roku 2001. Z předchozích lokací výroby zůstala Francie a Turecko. Nově se Clio vyrábělo v argentinském Buenos Aires a slovinském Novem mestu. V roce 2001 prošlo Clio faceliftem. Design byl přiblížen tehdejšímu novému stylu automobilky Renault. Po začátku výroby třetí generace v roce 2005 se druhá prodávala souběžně jako Clio Storia. V roce 2006 prošel model další modernizací společně se sesterským sedanem Thalia. Změny znamenaly hlavně přední a zadní nárazník (přesunutí SPZ ze zadních dveří na nárazník). Další a zatím poslední změnou designu prošel tento model v polovině roku 2009, kdy se kompletně změnila přední maska, přední nárazník a zpětná zrcátka jsou z nyní identická s těmi, co se montují na model Thalia II. Montované motory: 1.2 8V a 16V 43kW a 55kW, 1.4 8V a 16V 55kW a 74kW, 1.9 D 47kW

  • Renault Clio ll. 7/2001 - 9/2005

    Vyrábělo se od roku 2001 až do roku 2005. Z předchozích lokací výroby zůstala Francie a Turecko. Nově se Clio vyrábělo v argentinském Buenos Aires a slovinském Novem mestu. V roce 2001 prošlo Clio faceliftem. Design byl přiblížen tehdejšímu novému stylu automobilky Renault. Po začátku výroby třetí generace v roce 2005 se druhá prodávala souběžně jako Clio Storia. V roce 2006 prošel model další modernizací společně se sesterským sedanem Thalia. Změny znamenaly hlavně přední a zadní nárazník (přesunutí SPZ ze zadních dveří na nárazník). Další a zatím poslední změnou designu prošel tento model v polovině roku 2009, kdy se kompletně změnila přední maska, přední nárazník a zpětná zrcátka jsou z nyní identická s těmi, co se montují na model Thalia II. Montované motory: 1.2 8V a 16V 43 kW a 55 kW, 1.4 8V a 16V 55 kW a 74 kW, 1.5 dCi, 1.6 8V nebo 16V 66 kW nebo 79 kW (verze RSi), 1.9 d 47 kW, 1.9 dT, 1.9 dTi, 2.0 16V 124 kW (verze Sport), 3.0 V6 166 kW (verze Clio Sport V6)

  • Renault Clio lll. 10/2005 - 5/2009

    Clio třetí generace byl představen v roce 2005 na autosalonu ve Frankfurtu .Clio III využívá platformu Nissan B , co-rozvinutý s Nissan (který Renault má podíl), která je sdílena s Renault Modus , na Nissan Micra a Nissan Note . To je značně větší a 130 kg (287 liber), těžší i dražší než Clio II, a na téměř 4000 mm dlouhý téměř přerostl supermini třídu.To byl výsledek rozhodnutí se pohybovat Clio Luxusnější.To také přináší ochranné známky "Renault Card" keyless imobilizér na Clio poprvé. Nový Clio dosáhla 5-hvězdičkový EuroNCAP hodnocení bezpečnosti, spojující zbytek Renault rodiny na maximální hodnocení bezpečnosti (s výjimkou Kangoo a Twingo ). Prodej začal v celé Evropě v říjnu 2005. To byl zvolen evropským autem roku 2006 se stal prvním vozem vyhrát dvakrát a porazil konkurenční Volkswagen Passat tím, pouhých 5 bodů. Clio bylo popsáno několik lidí jako nové měřítko pro své kategorii a jednoho soudce jako "velké malé auto, které by měly inspirovat ty větší". Trofej pro zadání byl předložen v lednu 2006 na Renault generálního ředitele při slavnostním ceremoniálu v Itálii pořádané časopisem Auto.V červnu roku 2006 začal prodej třetí generace Clio Renault Sport ve Francii za cenu € 23,000. Clio Renault Sport je vybavena novou nepřeplňované 16-ventil 2.0 L motor na základě dříve použité v druhé generace Clio Renaultsport verzi a 6-stupňovou manuální převodovkou . Motor má 197 PS (145 kW) při 7250 otáčkách za minutu. Maximální rychlost je 215 km / h (134 mph) a 0-100 km / h trvá 6,9 sekundy.Verze kombi s názvem Sport Tourer byl představen v březnu 2007. Ve stejné době, Renault nahradil 1,4 L atmosférický motor s novým přeplňovaným 1,2 TCE provedení, s 101 PS (74 kW) a 145 N · m (107 liber · ft) maximálního točivého momentu. Ve 2., 3. a 4. kola přes 4500rpm turbodmychadlo dodává, 5 další HP.

  • Renault Clio lll. 6/2009 - 2012

    Facelifted verze Clio III šel na prodej ve Velké Británii 15. května 2009. Je vybaven kvalitnější materiály použité v interiéru a je lépe vybaven než model pre-facelift. To je také představen s novým Clio GT varianty, které jsou určeny pro slot mezi pravidelné Clio a Clio 197.. Clio GT má nový agresivní přední koncový styl zahrnující černou mřížku, rozšířené boční prahy, nastavení zavěšení jedinečné na GT varianty, a dvojče z výfuku design s rtu spoiler na zadním konci. Renault Clio III rovněž staly základem pro Renault Clio Gordini 200 (limitovaná edice) představil ve Spojeném království v roce 2010. Gordini 200 je vybaven 2.0L motorem, který vyvíjí 200 koní. Nicméně, limitovaná edice se bude prodávat za tak nízké, jak je obvyklé verze.Výroba zastavena na konci roku 2012, vzhledem k zahájení Clio IV. Nicméně ve Francii je nyní nazýván Clio Sběr a je ještě ve výrobě

  • Renault Clio lV. 2012-

    Clio IV generace bylo uvedeno na přelomu září a října na Pařížské Motor Show a prodeje začaly o měsíc později. Tato generace je dostupná pouze jako pětidveřový hatchback. Model je vyráběný v továrnách ve Flins (Francie) a v Bursa (Turecko). Oproti minulé generaci byl u vozu značně zvětšen rozvor a blíží se tak kategorii kompaktních vozů. Kromě rozvoru narostl vůz taky do délky a šířky. Líbivějšímu designu musela ustoupit praktičnost, která právě doprovázela všechna předchozí Clia, a přitom právě díky ní byla všechna natolik oblíbená. Na zadní sedačky se již urostlý dospělý neposadí, místa je zde dost pouze pro dětskou posádku. Nabízí se ve třech stupních výbav: Authentique počínaje, následuje Expression a výbavou Dynamique konče.

  • Dacia Duster 4/2010

    Dacia Duster je SUV vyráběné rumunskou automobilkou Dacia. Poprvé byl představen 8 prosince 2009, vyrábí se od března 2010. Je postaven na platformě Nissan B0, kterou sdílí např. s SUV Nissan Juke. Je k dostání s pohonem předních či všech čtyř kol. V minulosti na některých trzích byl pod názvem Dacia Duster prodáván terénní vůz ARO 10.

  • Dacia Logan 2007-2012

    Osobní automobil Dacia Logan (v Rusku, Iráku a Jižní Americe označený Renault Logan, v Mexiku jako Nissan Aprio a v Íránu jako Renault Tondar) společně vyrábí rumunská automobilka Dacia a francouzská automobilka Renault. Vyrábí se i jako dodávka nebo pick-up, nejčastější jsou však obyčejné rodinné vozy. Dacia Logan mělo být levné auto, které mělo nahradit zastaralé Dacie 1300/1310 vycházející z Renaultu 12. Logan je výsledek projektu X90 z roku 1999. Začal se vyrábět v roce 2004. Logan MCV byl představen v roce 2006 v Paříži. Je to kombi verze Loganu sedan. Prodávat se začal v říjnu 2006 v Rumunsku, stojí mezi 8200 € a 11600 €, v jiných zemích se prodává od roku 2007. Logan VAN se byl představen 23. ledna 2007 v Bukurešti. Objem zavazadlového prostoru je 2500 l a hmotnost 800 kg. Verze pickup byla představena 10. října 2007. Prodává se od roku 2008.

  • Dacia Logan ll. 2012-

    Druhá generace Logan byla odhalena Dacia na autosalonu v Paříži 2012 . To má společné návrhové téma s druhé generace Sandero rovněž odhalila, na autosalonu, který nyní se hatchback verze Logan. [54] Mezi nové funkce s novým modelem je nový tříválcový přeplňovaný 0,9-litrový motor, který je schopen vyvinout 90 hp (67 kW) a 135 N · m (100 lb · ft). Další dvě možnosti motoru jsou 1,2-litrový zážehový motor, k dispozici také jako LPG variantu, a 1,5-litrový vznětový motor, k dispozici ve dvou výkonových. [54] Jejich výkon údaje jsou převážně podobná těm z druhé generace Sandero. [55] Dalším doplňkem je Media Nav systém, již zaveden dříve ve stejném roce na Lodgy , skládající se ze 7-palcový dotykový displej s multimediálními funkcemi a navigační software v ceně. Mezi další nové funkce patří omezovač rychlosti , tempomat, zadní parkovací senzory, a přední a boční airbagy, stejně jako ABS a ESP, jako standard. [54] Interiér byl výrazně revidován, s novými chromovanými prvky přidané, a kapota je nyní podporuje s tlumičem . Nový Eco tlačítko, umístěné na palubní desce, omezuje otáčky motoru do 4000 ot. [56] Nový Logan je k dispozici ve třech různých stupních výbavy: Acces, Ambiance a laureáti. Úroveň přístupu je dodáván s černými nárazníky a posilovačem řízení, a je k dispozici pouze s 1,2-litrovým motorem. Atmosféra má v barvě karoserie nárazníky, kryty kol, Režim Eco funkce, dveře Napájení zámku, přední elektricky ovládaná okna nebo CD přehrávač, a protože se možnosti tam jsou metalíza, mlhovky a klimatizace. Laureát dodává v barvě karoserie kliky, mlhovky jako standardní a palubního počítače, a navíc je možné objednat s metalízou, Media navigační systém, kožené čalounění, parkovací čidla, tempomat nebo kola z lehkých slitin. Toto je pouze úroveň vybavení k dispozici pro 90 hp (67 kW) verze 1.5-litrovým vznětovým motorem. [55] Tržby v Rumunsku začala v listopadu 2012, s vyvolávací cenou € 6,690. [57] To je vyráběn v Mioveni , Rumunsku, a Casablanca , Morroco, na Somaca továrně, pro severní Afriky trhu. [54] K dispozici bude žádné sedm sedadel nebo panel van verze druhé generace modelu Logan, jak byly nahrazují Lodgy a Dokker resp. [58] Předtím, model byl spatřen zahrnuty v kamufláži v měsíci červnu 2012, [59] a CGI dojmy z nového modelu byly vydány podle ruského automobilového časopisu Za rulem. [60] Oficiální fotky s novým Logan byl vydán Dacia ze dne 17. září 2012. [58] Třetí generace Renault Symbol je rebadged verze druhé generace modelu Logan. [61] To bylo odhaleno v roce 2012 v Istanbulu autosalonu, [62] a je vyráběn v Bursa, Turecko. [63] To šel na prodej na tureckém trhu na začátku roku 2013, rovněž byl propuštěn v Alžírsku a Tunisku. [62] Kombi verze vozu dělal jeho debutovat u 2013 ženevském autosalonu . To má pět křesel a objem zavazadlového prostoru 573 l mezi (20,2 cu ft) a 1518 l (53,6 cu ft), [64] představovat stejné standardní vybavení a motoru rozsah jako sedan. [65] To je naplánováno na trh od od druhé poloviny roku 2013. [66]

  • Dacia Sandero 2008-2012

    S mírně kratší rozvor než sedan, ze které pocházejí, byla vyvinuta Sandero ve Francii Technocentre -. Ve spojení s brazilských a rumunské týmy [2] [3] Po jeho vývoje, Sandero z jeho formální trhu objevil v Brazílii Model Renault v prosinci 2007 - první Renault model debut mimo Evropu. Spuštění následně v Evropě v červnu 2008, Renault začal vyrábět na Sandero v Jižní Africe v únoru 2009 a v prosinci 2009, v Rusku. Verze Renault je také vyráběn v Kolumbii, na domácím trhu a na vývoz do zemí, včetně Chile . V květnu 2011, Renault vypustil v Brazílii facelifted verzi Sandero, která se těší novou tvář a upravený interiér. [4] V Kolumbii, omlazeného verze Renault Sandero a Renault Stepway byla odhalena na begginig roku 2012, s některými rozdíly z ostatních prodávaných verzí, jako je například umístění dveří zámky a airbag spolujezdce. Renault do Brasil , která je brazilský oblečení francouzského výrobce automobilů Renault, vydané v říjnu 2008 Sandero based crossover SUV mini Stepway, deset měsíců po zahájení značku Sandero tam. Brazilský Stepway má 1,6-litrový 112 koní (84 kW, 114 PS) 16 ventil motoru, Hi-Flex jeden s bio-etanolem schopností, [9] a je uváděn na trh v Brazílii , Kolumbii , Argentině a Mexiku . Evropská verze, představila 7. května 2009 v Barceloně mezinárodním autosalonu pod značkou Dacia, je k dispozici ve většině evropských trhů od září 2009. Dacia Sandero Stepway je dodáván s 1,6-litr a 90 koní (67 kW, 91 PS) benzínovým motorem nebo 1,5 dCi 70 koní (52 kW, 71 PS). diesel [10]

  • Dacia Sandero ll. 2012-

    Druhá generace Sandero byla odhalena Dacia na autosalonu v Paříži 2012 . [12] Nový Stepway varianta byla také prezentována. Hatchback model a mini crossover verze byla spatřena zahrnuty v kamufláži v měsících červnu, [13] červenec [14] a září, [15] a CGI dojmy z nového modelu byly propuštěny motoristických časopisů Auto Bild [16] a Za rulem. [17] Oficiální fotky s novým Sandero byli propuštěni Dacie ze dne 17. září 2012, který dokládá vnější design téma podobné nového Logan a palubní desky inspirovala od Lodgy. [18]

  • Renault Espace 1984-1991

    Renault Espace je velké MPV, které vyrábí francouzská automobilka Renault od roku 1984. První 3 generace vyráběla dceřiná společnost Matra. Espace je někdy označován za první evropské MPV. Vyráběl se do roku 1991. Protože ve své době neměl příliš příých konkurentů, stal se velmi populárním. V roce 1988 prošel modernizací. Výraznou změnou prošel interiér.

  • Renault Espace ll. 1991-1997

    Renault Espace je velké MPV, které vyrábí francouzská automobilka Renault od roku 1984. První 3 generace vyráběla dceřiná společnost Matra. Espace je někdy označován za první evropské MPV. Vyráběla se v letech 1991 až 1997. Design automobilu byl sjednocen s ostatnímy modely Renault. Základní tvary zůstaly zachovány.

  • Renault Espace lll. 1997-2003

    Byla poslední, kterou vyráběla automobilka Matra. Vyráběla se od roku 1997 do roku 2003. Interiér byl ceněn jako velice moderní. Například tachometr byl umístěn uprostřed. Hodně automobilů této generace je využíváno jako vozidla taxislužby v Malajské Kuala Lumpur. Vyráběla se i o 272 mm delší varianta Grand Espace. Vnější panely karoserie byly převážně z plastu.

  • Renault Espace lV. 2003-

    Vyrábí se od roku 2003. Design byl radikálně změněn v duchu modelů Avantime a Vel Satis. Tento model již není produkován automobilkou Matra. Současně se ozývají od některých zákazníků připomínky o snížené trvanlivosti a celkovém zpracováním vozu oproti předchozí generaci tohoto vozu.

  • Renault Fluence 2009-

    Odhalení v srpnu 2009, [ 1 ] je Fluence založen na Renault / Nissan platformě C, ale je to velká mezi kompaktní rodinný sedan C-segmentu a horní segment středně drahých. [ 2 ] [ 3 ] Rozsah Mégane představoval "tři-box" notchback sedanu variantu až do roku 2008, ale toto bylo nikdy velký prodejce, a když na konci tohoto roku, Mégane III byl představen, nebyl notch-back verze. Je to mezera v rozsahu vlevo odstraněním tohoto modelu z francouzsko- španělské smontovaném rozsahu Mégane, že Fluence vyplní na těchto trzích v společnosti západní evropské srdce, jako je Francie, Itálie, Belgie, Irsko a od srpna 2010 , Německo, kde Renault ji nabízí. Renault Fluence je také badged jako Samsung SM3 . Samsung značkové auto bylo poprvé představil na autosalonu v Soulu v dubnu 2009 a rebadged Renault Fluence šel na prodej v listopadu 2009.Model byl nejprve nabízen se dvěma benzínovými motory: 1,6 l 110 koní (82 kW) a 2-l 140 hp (104 kW), které mohou získat volitelné CVT. Diesel varianta je vybaven 1,5-litrový motor dCi, nabízené v 85, 90, 105 a 110 hp (82 kW) verze, vybavených filtrem pevných částic , a s 110 hp (82 kW) verze montované na nové Renault dual spojkou , tzv. DCT. [ 4 ] No Renault Sport verze byla nabídnuta. V roce 2012, bude Fluence Renault se facelifted s novým Renault firemní mříž. 2. fáze přidává několik málo změn, včetně standardních Xenon světlomety.

  • Renault Kangoo 1997-2002

    Renault Kangoo lze klasifikovat jako reakci na trend, jež určoval směr konstrukce vozů v 90. letech minulého století. V roce 1997 sjel z výrobní linky Renault první vůz, určený pro přímý prodej. Uspokojoval zákazníky, kteří mají větší rodiny a vyhledávají prostor, pohodlí a relativní bezpečnost. Vozu k jeho užitnému prostoru napomáhala konstrukce karoserie, kterou by dnes byla klasifikována jako karosetie minivanu či kombi. V té době se jednalo o vůz, který měl ze všech osobních automobilů Renault největší zavazadlový prostor. Cílovou skupinou klientů nebyly pouze větší rodiny, ale i firmy, které hojně využívaly tohoto vozu ke svým podnikatelským ůčelům. Ty si oblíbily zejména naftové motory, pro jejich ochotnost podřizovat se plně naloženému vozu a vykazovaly dynamiku v nízkých otáčkách. Dodával se s motorem o objemu 1149 cm³ s 60 k, dále pak 1390 cm³ s 75 k a v poslední řadě motorizace dieselová, 1870 cm³ a svým výkonem 65 k.

  • Renault Kangoo 2002-2008

    Jako skoro každý vůz, tak i Renault Kangoo podlehl modernizaci a od roku 2002 se do nabídky dostaly modely s novými motorizacemi a inovovaným vzhledem. Motor 1,2 se dočkal osmi ventilů navíc a nyní se produkují verze 1.2 16V s výkonem 75 k , dále pak 1.6 16 V s 95 k, 1.9 dTi s turbodmychadlem a přímým vstřikováním nafty do válce a později 1.5 dCi s přímým vysokotlakým vystřikem common rail doplněn turbodmychadlem, který vykazuje výkon 48 - 63 kW. V současné nabídce jsou motory 1.2 16V, 1.6 16V a 1.5dCi - 50 a 63 kW

  • Renault Kangoo ll. 2008-

    V roce 2008 se objevila nová generace tohoto automobilu. Je větší, výkonnější a uvnitř prostornější. Podvozek je nyní stejný jako u druhé generace Renaultu Scénic. První generace Renaultu Kangoo byla v nabídce do roku 2010 pod jménem Kangoo Storia. Ve druhé generaci se nově objevuje několik zcela nových prvků, jako například automatická klimatizace nebo dešťový senzor. V roce 2011 proběhl malý facelift, který mírně poupravil vzhled předního nárazníku.

  • Renault Koleos 2008-2011

    Renault Koleos je kompaktní SUV, které bylo poprvé prezentováno jako koncept na ženevském autosalonu v roce 2000 a na pařížském autosalonu v roce 2006. Koleos byl navržen Renaultem a vyvíjen Nissanem. Koleos se vyrábí v továrně dceřiné společnosti Renaultu, Renault Samsung Motors, v Jižní Koreji. Zde se prodává pod názvem Renault Samsung QM5. V roce 2011 prošel model faceliftem. Koleos je založen na konceptech vozů Renault Koleos a Renault Egeus. Zároveň s tímto modelem byly na trh uvedeny konkurenční vozy jako Citroën C-Crosser a Peugeot 4007. V roce 2008 získal Koleos na crash testech pět hvězdiček. V srpnu 2010 byl Koleos stažen z britského trhu kvůli špatnému prodeji. Na indickém trhu vyrobil Renault svůj prémiový model Koleos 8. září 2011. Koleos debutoval na mezinárodním trhu v roce 2008. Vůz zaznamenal v polovině roku 2011 51% meziroční růst. V současnosti se prodává na pěti kontinentech a na trzích v Evropě, Jižní Americe a v asijsko-pacifické oblasti.

  • Renault Laguna 3/1994-6/1998

    Laguna se začala vyrábět v roce 1994, kdy nahradila tehdejší modelovou řadu Renault 21 vyráběnou od roku 1986. Nejdříve se vyráběla pouze ve verzi liftback, verze combi přišla na trh v roce 1995. Výroba modelu Laguna znamenala pro automobilku Renault velký krok kupředu v oblasti kvality a spolehlivosti, často tak diskutovaného témata u její starších modelů. Na základě uvedených zlepšení, byl servisní interval prodloužen na 15.000 km.

  • Renault Laguna 7/1998 - 1/2001

    Po roce 1998 prodělala Laguna facelift. Ten měl v základní výbavě některé prvky, které původní verze nenabízela, jako: čiré překrytí světlometů, mlhovky, boční airbagy, 4 elektrická okna, nové překrytí zadních skupinových světel a hlavně modernizované pohonné agregáty. Navíc přibyly motory 1.6 16v 107 PS, 1.8 16v 120 PS, 1.9 dTi 98PS. Začátkem Listopadu 1998 začala montáž prvního dieselového motoru se systémem common rail – 1.9 dCi 109 PS. Laguna obdržela v crashtestech tři hvezdičky Euro NCAP, ale později ji byla jedna odebrána. Až do konce výroby první verze Laguny v roce 2000 jich bylo vyrobeno více než 1,5 mil., což umožnilo automobilce dostat se na přední příčku mezi francouzskými automobilovými výrobci. Laguna z r.1996 2.0S 16V 103kw RXE - nabízela - 4 el okna, mlhovky, výhřev sedadel + předního okna, el zrcátka, klimatizaci i el.střešní okno a jiné vybavení...

  • Renault Laguna ll. 2/2001 - 3/2005

    Na konci roku 2000, po téměř sedmi letech výroby původní verze, se začala vyrábět druhá generace tohoto vozu. Oproti předchozí generaci má lepší motory a lepší výbavu. V době svého vzniku byla považována za jedno z nejbezpečnějších aut své třídy vůbec a byla prvním autem, které dosáhlo 5 hvězdiček v crashtestu Euro NCAP. Laguna nabízí možnost startování bez klíčku pomocí karty. Ta zároveň slouží k odemčení vozidla. Je možné si připlatit za variantu, kdy se auto samo odemkne, když vezmete za kliku nebo naopak zamkne, pokud od něj odejdete. Dokáže totiž rozpoznat, zdali se v jeho blízkém okolí nachází potřebná karta nebo ne. Na rozdíl od předchozí generace, kde existoval speciální sedmimístný model, u této existuje pouze pětimístný. V březnu 2005 se dočkala faceliftu. Firma Renault uvádí, že došlo ke zlepšení bezpečnosti, jízdních vlastností a pohodlí. Od té doby bylo možné si koupit Lagunu také s dvoulitrovým dieselovým motorem s výkonem 175 koní, což byl v té době nejsilnější dvoulitrový dieselový motor na světě. Konec výroby nastal roku 2007 s nástupem další řady.

  • Renault Laguna ll. 4/2005 - 7/2007

    Na konci roku 2000, po téměř sedmi letech výroby původní verze, se začala vyrábět druhá generace tohoto vozu. Oproti předchozí generaci má lepší motory a lepší výbavu. V době svého vzniku byla považována za jedno z nejbezpečnějších aut své třídy vůbec a byla prvním autem, které dosáhlo 5 hvězdiček v crashtestu Euro NCAP. Laguna nabízí možnost startování bez klíčku pomocí karty. Ta zároveň slouží k odemčení vozidla. Je možné si připlatit za variantu, kdy se auto samo odemkne, když vezmete za kliku nebo naopak zamkne, pokud od něj odejdete. Dokáže totiž rozpoznat, zdali se v jeho blízkém okolí nachází potřebná karta nebo ne. Na rozdíl od předchozí generace, kde existoval speciální sedmimístný model, u této existuje pouze pětimístný. V březnu 2005 se dočkala faceliftu. Firma Renault uvádí, že došlo ke zlepšení bezpečnosti, jízdních vlastností a pohodlí. Od té doby bylo možné si koupit Lagunu také s dvoulitrovým dieselovým motorem s výkonem 175 koní, což byl v té době nejsilnější dvoulitrový dieselový motor na světě. Konec výroby nastal roku 2007 s nástupem další řady.

  • Renault Laguna lll. 8/2007 - 10/2010

    Třetí generace byla představena na Autosalonu ve Frankfurtu a to v září roku 2007. V říjnu téhož roku byla zahájena výroba. Vůz je postaven na platformě Nissan D, kterou sdílí s vozy Nissan Altima a Nissan Murano. Existuje pětidveřový liftback, pětidveřové kombi a na rozdíl od předchozích generací i třídveřové kupé. Roku 2008 se na internetu objevily ještě fotografie sedanu. [1] V říjnu 2010 proběhla modernizace, nový model je označován jako „Phase 2“. Vůz dostal např. agresivnější vzhled předního čela.

  • Renault Laguna lll. 10/2010 -

    Třetí generace byla představena na Autosalonu ve Frankfurtu a to v září roku 2007. V říjnu téhož roku byla zahájena výroba. Vůz je postaven na platformě Nissan D, kterou sdílí s vozy Nissan Altima a Nissan Murano. Existuje pětidveřový liftback, pětidveřové kombi a na rozdíl od předchozích generací i třídveřové kupé. Roku 2008 se na internetu objevily ještě fotografie sedanu. [1] V říjnu 2010 proběhla modernizace, nový model je označován jako „Phase 2“. Vůz dostal např. agresivnější vzhled předního čela.

  • Renault Master ll. 12/1997 - 10/2003

    Druhá generace Renault Master má více konvenční vzhled. Primárně vyvinutý společností Renault, byl k dispozici od roku 1998 téměř totožný Opel Movano a od Renault partnera Nissan jako Nissan Interstar. Toto uspořádání odráží spolupráci mezi těmito společnostmi i u menšího Trafic Renault. Master používal Renault S-Type motor v SxU a sxw verze, G-typ motoru (G9T) a YD motor. Master prodělal v roce 2003 kdy se změnila světla a celá přední část se přiblížila vzhledu Renault Trafic. Stejně jako předchozí verze byl dodáván v několika velikostech a konfiguracích a byl oblíben jako základ pro sanitní vozy.

  • Renault Master ll. 11/2003 - 2/2010

    Druhá generace Renault Master má více konvenční vzhled. Primárně vyvinutý společností Renault, byl k dispozici od roku 1998 téměř totožný Opel Movano a od Renault partnera Nissan jako Nissan Interstar. Toto uspořádání odráží spolupráci mezi těmito společnostmi i u menšího Trafic Renault. Master používal Renault S-Type motor v SxU a sxw verze, G-typ motoru (G9T) a YD motor. Master prodělal v roce 2003 kdy se změnila světla a celá přední část se přiblížila vzhledu Renault Trafic. Stejně jako předchozí verze byl dodáván v několika velikostech a konfiguracích a byl oblíben jako základ pro sanitní vozy.

  • Renault Master lll. 2/2010 -

    Nová generace Renault Master byla představena v květnu 2010 opět včetně rebadged Opel / Vauxhall Movano a Nissan NV400. Je to poprvé, kdy buď Opel / Vauxhall nebo Nissan je k dispozici s jedním / dvou pohonu zadních kol. 2,3-litrový 4-válcový dieselový motor je sdílena všemi čtyřmi značkami, a je k dispozici ve třech typech, od 100 PS (74 kW, 99 koní) a 150 PS (110 kW, 148 koní). Renault Trucks přerušilo Mascott a prodal třetí generace Master in Podvozek formátu pouze s nosností až 2,5 tuny. Ve Velké Británii, Movano je k dispozici v širokém rozsahu výška, délka a hmotnost konfigurace a určené k přepravě až do 4500 kg

  • Renault Megane 10/1995 - 3/1999

    Renault Mégane je osobní automobil nižší střední třídy vyráběný francouzskou automobilkou Renault od roku 1995 do současnosti. První generace vozu se vyráběla do roku 2002, kdy byla vystřídána stejnojmenným, ale mnohem extravagantnějším nástupcem, který neměl s předchůdcem nic společného kromě jména, jehož výroba byla ukončena roku 2008. Mégane je nástupcem vozů Renault 19 a v současnosti se vyrábí už jeho třetí generace. Jméno Mégane pochází ze studie firmy představené v roce 1988. Pětidveřový fastback Renault Mégane přišel na trh v roce 1995, současně s ním firma vyráběla i provedení kupé s přívlastkem Coach (na pohled sice vypadalo jako 3dveřový hatchback, ale jedná se opravdu o kupé, protože víko zavazadelníku se otevíralo nezávisle na zadním okně). Následující rok se objevilo MPV Renault Mégane Scénic (po faceliftu již pouze Scénic) a provedení Classic - označení pro čtyřdveřový sedan. Zároveň začala automobilka nabízet kabriolet odvozený od kupé. Faceliftem prošla modelová řada v roce 1999, nabídka karosářských variant se rozrostla o kombi označené Grandtour.

  • Renault Megane 3/1999 - 11/2002

    Renault Mégane je osobní automobil nižší střední třídy vyráběný francouzskou automobilkou Renault od roku 1995 do současnosti. První generace vozu se vyráběla do roku 2002, kdy byla vystřídána stejnojmenným, ale mnohem extravagantnějším nástupcem, který neměl s předchůdcem nic společného kromě jména, jehož výroba byla ukončena roku 2008. Mégane je nástupcem vozů Renault 19 a v současnosti se vyrábí už jeho třetí generace. Jméno Mégane pochází ze studie firmy představené v roce 1988. Pětidveřový fastback Renault Mégane přišel na trh v roce 1995, současně s ním firma vyráběla i provedení kupé s přívlastkem Coach (na pohled sice vypadalo jako 3dveřový hatchback, ale jedná se opravdu o kupé, protože víko zavazadelníku se otevíralo nezávisle na zadním okně). Následující rok se objevilo MPV Renault Mégane Scénic (po faceliftu již pouze Scénic) a provedení Classic - označení pro čtyřdveřový sedan. Zároveň začala automobilka nabízet kabriolet odvozený od kupé. Faceliftem prošla modelová řada v roce 1999, nabídka karosářských variant se rozrostla o kombi označené Grandtour.

  • Renault Megane ll. 11/2002- 12/2005

    Druhá generace se vyráběla v letech 2002 - 2008 v karosářských variantách 3 a 5dveřový hatchback, 4dveřový sedan, 5dveřové kombi Grandtour a místo klasického kabrioletu zaujala modernější varianta kupé-kabrioletu s kovovou panoramatickou skládací střechou pod názvem Mégane CC. S předchozí generací měla společné pouze jméno, design vycházel z avantgardních, až extravagantních modelů Avantime nebo Vel Satis. Prodejním číslům vládly všechny verze kromě 3 a 5dveřového hatchbacku, veřejnost nepřijala hlavně tvar zádě inspirovaný již zmíněnými modely.

  • Renault Megane ll. 1/2006 - 10/2008

    Druhá generace se vyráběla v letech 2002 - 2008 v karosářských variantách 3 a 5dveřový hatchback, 4dveřový sedan, 5dveřové kombi Grandtour a místo klasického kabrioletu zaujala modernější varianta kupé-kabrioletu s kovovou panoramatickou skládací střechou pod názvem Mégane CC. S předchozí generací měla společné pouze jméno, design vycházel z avantgardních, až extravagantních modelů Avantime nebo Vel Satis. Prodejním číslům vládly všechny verze kromě 3 a 5dveřového hatchbacku, veřejnost nepřijala hlavně tvar zádě inspirovaný již zmíněnými modely.

  • Renault Megane lll. 11/2008 -

    Prodej třetí generace Mégane byl zahájen na konci roku 2008, z důvodu konkurenceschopnosti s novými soupeři. V září 2008, byly oficiálně představeny jak Renault Mégane Berline 5-dveřový hatchback, tak i Mégane Coupé. Tyto dva modely mají zcela jiný design, Coupé má velmi agresivní a sportovní design, zatímco 5-dveřový model je konzervativnější . V této generaci, bez automatické převodovky je nabízen nahrazen plynule měnitelným převodem . Kupé lze považovat za natáčení brzdy kvůli jeho kupé, jako je design. I. etapa verze Mégane II byl dobře známý pro problémy se spolehlivostí, zejména se systémem řízení motoru. Renault nyní věnují mnohem více času a najetých kilometrů testování nového modelu, který je proto mohly mít lepší spolehlivost. Mégane III se nevytváří v Latinské Americe, nicméně, sedan verze Fluence bude v Argentině (od října 2010) a prodala kromě verze hatchback (s výjimkou Brazílie, kde jen Fluence je k dispozici). V Argentině je Megane III přímo dovezené z Turecka a je prodáván podél Fluence Renault, ale Mégane III RS byl dovezen z Francie. Facelift modelu (někdy také nazývaný kolekce 2012) vyšlo v roce 2012 a do argentinského trhu zahájen v roce 2013. Zavedla přední LED denní světlo (s výjimkou nejnižší trim verzi), mírně upravený přední mřížku s více chromu a černé vložky, a novou kolekci lehkých slitin.

  • Renault Megane lll. 2012 -

    Prodej třetí generace Mégane byl zahájen na konci roku 2008, z důvodu konkurenceschopnosti s novými soupeři. V září 2008, byly oficiálně představeny jak Renault Mégane Berline 5-dveřový hatchback, tak i Mégane Coupé. Tyto dva modely mají zcela jiný design, Coupé má velmi agresivní a sportovní design, zatímco 5-dveřový model je konzervativnější . V této generaci, bez automatické převodovky je nabízen nahrazen plynule měnitelným převodem . Kupé lze považovat za natáčení brzdy kvůli jeho kupé, jako je design. I. etapa verze Mégane II byl dobře známý pro problémy se spolehlivostí, zejména se systémem řízení motoru. Renault nyní věnují mnohem více času a najetých kilometrů testování nového modelu, který je proto mohly mít lepší spolehlivost. Mégane III se nevytváří v Latinské Americe, nicméně, sedan verze Fluence bude v Argentině (od října 2010) a prodala kromě verze hatchback (s výjimkou Brazílie, kde jen Fluence je k dispozici). V Argentině je Megane III přímo dovezené z Turecka a je prodáván podél Fluence Renault, ale Mégane III RS byl dovezen z Francie. Facelift modelu (někdy také nazývaný kolekce 2012) vyšlo v roce 2012 a do argentinského trhu zahájen v roce 2013. Zavedla přední LED denní světlo (s výjimkou nejnižší trim verzi), mírně upravený přední mřížku s více chromu a černé vložky, a novou kolekci lehkých slitin.

  • Renault Modus 9/2004 - 1/2008

    Modus se narodil v roce 2004 , na platformě, ze kterého se narodil jeden rok po třetí generace Clio a který je založen na Nissan Micra třetí série (2002). Komerční roli Modus je dvojí: za prvé je třeba zastavit šíření prodejů mnoha malých moderních minibusů, jako je Opel Meriva a Fiat Idea , která je levnější, ale přesto prostorný, oni skončili stává " ekonomická alternativa až středně velké dodávky, jako stejné Renault Scénic , až na krátkou dobu před bestseller ve své kategorii, ale v prvních letech tohoto desetiletí , ukázaly výrazný pokles tržeb, jen proto, že " vstup na trh těchto malých dodávek. Po dlouhou dobu byl Renault Twingo Renault mezi malých dodávek, ale nyní začíná pociťovat tíhu let a vy jste museli myslet na něco modernějšího. Kromě toho byla malá MPV Francouzská není nastavena jako soupeři v 2000s, ale zhřešili v některých aspektech, první omezené výšky karoserie, které penalizován obyvatele vyšší. Proto bylo zjištěno, Modus, který jako druhý z jeho důležitých úkolů je v souladu s moderní alternativu k Twingo sám (druhá řada, ne překrývat stejnou Modus, byla navržena v roce 2007 v podobě více konvenční Sedan dva svazky). Řada Modus mísí hran a zaoblení. Rozdíly jsou jasně patrné na přední straně, více úhlové (druhy předních světlometů) a ocas, více zaoblené. Karoserie je vysoká, aby se usnadnilo i lidé vyšší postavy. Dlouhá 379 cm , je Modus navržen jako jeden z nejkompaktnějších ve své kategorii. Jeho velká okna zaručují jas a viditelnost při manévrování. V roce 2006 došlo k mírnému restyling detailu. Modus je první kompaktní vůz vydělat pět hvězdiček v crash testu EuroNCAP .

  • Renault Modus 2/2008 -

    Na jaře roku 2008 se režim měl to potěšení revizi. To také přepracovaný přední nárazník, světlomety a zadní světla. Grand Modus je rozšířená verze Renault Modus, a je k dispozici od roku 2008. Délka vnější vzrostl o 161 mm na 4034 mm a rozvor náprav byla zvýšena o 93 mm na 2575 mm. Ve stejné době, kdy byl daný režim plastickou operaci. Zejména světlomety a zadní koncové včetně zadních světel byly přizpůsobeny tváře rodiny Renault. Mnoho nových skladovacích možnosti jsou k dispozici v interiéru. Objem nákladového prostoru se zadním sklopeném sedadle je nyní 1454l. Pro motory 1,5 dCi s 63 kW (86 koní) má nyní filtr pevných částic a 6 Přechod, protože model s 76 kW (103 hp), již. S novými předními světlomety mohou být žárovky měnit i nyní, což nebylo možné u předchůdce a často byl kritizován.

  • Renault Safrane 2/1992 - 10/1996

    Renault Safrane byl automobil vyšší střední třídy vyráběný francouzskou automobilkou Renault . A byl to výjimečný automobil, který byl určen především pro náročné automobilisty. Safrane se začal vyrábět roku 1992, kdy nahradil Renault 25. Vyráběl se jedině jako pětidveřový liftback. Byl to první automobil značky Renault, který měl airbagy. V roce 1996 prošel modernizací a také prošel tzv. faceliftem a o čtyři roky později nakonec výroba byla ukončena kvůli nízkému zájmu a Safrane byl nahrazen modelem Vel Satis . Po roce 2008 se opět začal vyrábět Renault Safrane, ale už vůbec ne ve Francii. Francouzská značka se rozhodla, že bude svůj nový model prodávat ve státech v oblasti perského zálivu. Tamní zákazníci se mohou těšit na vůz vybavený šestiválcovým motorem s válci uspořádanými do V a automatickou převodovku. Auto je postaveno na stejné platformě, kterou používá Nissan Teana nebo severoamerický model Maxima. Výroba je plánována v závodě v Jižní Koreji.

  • Renault Safrane 10/1996 - 12/2000

    Renault Safrane byl automobil vyšší střední třídy vyráběný francouzskou automobilkou Renault . A byl to výjimečný automobil, který byl určen především pro náročné automobilisty. Safrane se začal vyrábět roku 1992, kdy nahradil Renault 25. Vyráběl se jedině jako pětidveřový liftback. Byl to první automobil značky Renault, který měl airbagy. V roce 1996 prošel modernizací a také prošel tzv. faceliftem a o čtyři roky později nakonec výroba byla ukončena kvůli nízkému zájmu a Safrane byl nahrazen modelem Vel Satis . Po roce 2008 se opět začal vyrábět Renault Safrane, ale už vůbec ne ve Francii. Francouzská značka se rozhodla, že bude svůj nový model prodávat ve státech v oblasti perského zálivu. Tamní zákazníci se mohou těšit na vůz vybavený šestiválcovým motorem s válci uspořádanými do V a automatickou převodovku. Auto je postaveno na stejné platformě, kterou používá Nissan Teana nebo severoamerický model Maxima. Výroba je plánována v závodě v Jižní Koreji.

  • Renault Scenic 1/1996 - 8/1999

    Renault Scénic je kompaktní víceúčelové vozidlo (MPV), vyrobený francouzskou automobilkou Renault , první musí být jako takové označeny v Evropě . Je založen na podvozku z Mégane malého rodinného vozu . To se stalo 1997 Evropské auto roku na jeho uvedení na trh v pozdní 1996. Druhá a třetí generace máte model s názvem Grand Scenic, který má 7 míst spíše než pět. Mégane Scénic lze vysledovat zpět do koncepčního vozu určený pod dohledem Anne Asensio , pak návrhář u Renaultu. Scénic byl mechanicky totožný hatchbacku Mégane (sám založený na starší R19 ). 1,4 L, 1,6 L "Energie", 1,8 L "F-typ" benzín a 1,9 L vznětové motory byly sdíleny s hatchback rozsahu. Scénic byl prodáván jako multi-purpose vehicle , v menší velikosti nižší cenou těchto vozidel, jako vlastní Renault Espace . Renault podcenil poptávku na trhu, že by Scénic, předpovídá, že to bude výklenek model s pouze 450 produkoval denně. Výroba v novém závodě společnosti Douai nakonec vyvrcholí na téměř 2500 vozů denně.

  • Renault Scenic 9/1999 - 4/2003

    Spolu s hatchbacku Mégane, Scénic prošel malou frontální restyle v roce 1999 a novější 16-ventilové motory představen. Přední konec byl trochu odlišný od protějšku Mégane, a tam byly také přepracovány zadní světla. Od doby tohoto restyle se stala oficiálně známý jako Renault Scénic, ačkoli malá "Mégane" odznak ještě objevil na zadní dveře znamenat vozu původ. Tento model byl postaven v Brazílii s ohebných palivových motorů . Fáze 2 dovolil Scénic být oddělený od Mégane a jeho předchůdce zavedením vylepšení, například odkládací schránce na palubní desce a samostatné otevírání zadního okna na zadních dveřích. Další malé zlepšení s Scénic byly zadní opěrky hlavy, které byly stanoveny na zadní sedadla spíše než ve vzpřímené poloze. Tato zvýšená zadní viditelnost.

  • Renault Scenic RX4 1999 - 2003

    Renault vyvinul čtyři-pohon kola odvozeninou původní Scénic RX4, Scénic, která byla zahájena v roce 2000 v obou LHD i RHD formátu. Díky viskózní, multi-disk centrální diferenciál navržené rakouského specialisty Steyr Daimler Puch , nabídla částečný úvazek 4WD. Zavěšení zadních kol byl znovu navržen a suspenze byla posílena. Nová zadní náprava nyní obsadilo část prostoru, který byl použit pro rezervní kolo a vedl k rezervní pneumatiky jsou umístěny na zadním dveřím. RX4 jel vyšší, s větší odpružení a větší kola. Zatímco tyto změny za předpokladu, lepší světlost byla RX4 nabízen s benzínovým motorem 2,0 l a 1,9 dci dieselový motor, jak již známe z Mégane. Výroba RX4 přestal v roce 2003, až do příchodu malebné dobytí v roce 2007.

  • Renault Scenic ll. 5/2003 - 4/2009

    Krátce po zahájení Mégane II byl zahájen zcela nový Scénic. K dispozici je také sedmimístné MPV Kompaktní Grand Scenic, s delším rozvorem a zadním převisem , který má dvě malé děti, velikosti místa v rozšířené zavazadlovém prostoru. Stejně jako u Mégane, nový vůz využívá Renaultu nové firemní designové prvky a hodně z technologie z jiných modelů, jako je "Karta Renault" keyless imobilizérem a automatická parkovací brzda na některých stupních výbavy . To integruje LED na všech lišt od roku 2006. Stejně jako u Scénic I Phase 2, zvednutý "Mégane" logo se objeví na C-sloupku v hold vozu původu. Scenics zahrnují skládací zadní sedadla spolujezdce s integrovaným stolu , sklopné sedadlo spolujezdce (na určitých stupních výbavy), automatické světlomety a stěrače čelního skla , "dětská pečovatelka" zrcadlo , stejně jako přední a zadních oken. Stejně jako Mégane o několik měsíců dříve, Scénic II prošla mírnou facelift v druhé polovině roku 2006. Přepracovaná oblasti patřila mírně výraznější maska ​​chladiče , větší část diamantový odznak , přidání "SCENIC" slovo odznak na bootlid a nové vzory kol a vnitřní čalounění . Stejně jako u Mégane, volitelná aktualizace povoleny všechny vnější tělo lišty být malován, aby odpovídaly karoserii. V roce 2007 byl "RENAULT" slovo odznak byl odstraněn.

  • Renault Scenic lll. 5/2009 -

    Scénic III byl propuštěn v červenci 2009, zatímco sedm sedačky "Velký" verze (New Grand Scénic) byla vydána v květnu 2009. Stejně jako předchozí Scénic, tam je také sedmimístné MPV Kompaktní Grand Scenic. Renault Grand Scenic nabízí také jako pětimístný ve vybraných zemích (např. Francie a Nizozemsko ), zatímco v jiných zemích (např. ve Velké Británii ), pouze sedmimístné je k dispozici.Aktualizováno Scénic a Grand Scenic byl propuštěn v březnu 2013, který nabízí nové interiérové ​​a exteriérové ​​styl a elektronických pomůcek.

  • Renault Thalia 1999 - 2001

    Na konci roku 1999, Clio Symbol zahájila výrobu v Turecku, jako salónní verze Clio II . [5] To bylo následně zahájeno v jiných zemích pod různými názvy, v závislosti na trhu: Renault Clio Symbol, [6] Thalia, [ 7] Clio Sedan, [8] Clio 4 Puertas, [9] Symbol, [10] nebo Clio Classic. [11] Vůz byl určen k prodeji v rozvojových zemích, kde byly salonky tradičně přednostní přes poloviční dveře, především ve východní Evropě . V některých latinskoamerických trzích, jako je Chile a Mexikem, [12] facelifted model byl nabízen jako Nissan Platina, s drobnými změnami v přední části vozu, aby ji připodobňují Nissan Altima . Je delší o 38 cm (15,0 cm), než hatchback a má větší zavazadlový prostor 510 l (18 cu ft). [13] Hlavní výrobní závod byl model Oyak-Renault závod v Bursa , Turecko, pokud výroba začala v roce 1999. [5] po celém světě, byl také postaven roku 2000 v Argentině v továrně v Santa Isabel, Córdoba , [14] v Brazílii na Ayrton Senna komplexu v Sao José dos Pinhais , v blízkosti Curitiba , [15] a od roku 2001 v Kolumbii od Sofasa . [4] [16] V roce 2002, to začalo shromáždění v Mexiku , rebadged jako Nissan Platina, na Nissan Mexicana závod v Aguascalientes . [17] V krátké době mezi koncem roku 2002 a 2004, to bylo také sestaven v Rusku Avtoframos . [18] [19] Platina byl vynechán po modelový rok 2010, [20] a byl nahrazen března v ​​mexickém montážní závod a line-up. Na začátku to bylo k dispozici pouze dvě možnosti motorů v Evropě: 1,4 l 8-ventil (75 hp, 56 kW) a 1,4 l s 16 ventily (98 kW, 73 kW), oba s vícebodovým paliva injekce . [21] V Argentině byl vyroben s 1,6 l 16 ventil benzín (100 hp, 74 kW) motor a 1,9 l nafty (65 hp, non-turbo), [22] v Kolumbii s 1,4 l 8 ventil, [23] a v Brazílii buď s 1,6 l 16-ventil nebo s 1.0 16 ventil benzín (70 hp, 52 kW). [24] Počáteční výbava označení bylo RN (RNA, RND) a RT (RTE , RTD), ale později dostali jména vlastní: Authentique, Expression, Dynamique, Alizé, Privilège atd.

  • Renault Thalia 8/2001 - 9/2008

    Bylo facelifted v březnu 2002 [25] získává novou přední část hatchbacku Clio, černé lišty na náraznících, mírně revidované vnitřní (elektrické okenní tlačítka přesunuta z centrální konzoly do dveří, volant dostal nový design) a zlepšení úrovně bezpečnosti. Nové motory byly také přidány: 1,2 l motor (75 hp, 54 kW), 1,5 l dCi (75 kW, 56 kW) a 1,6 l 16 ventil benzín (107 hp, 80 kW) v Evropě, který byl jen K dispozici s Dynamique úrovni výbavy. V průběhu dalších let, že další dvě verze 1.5 motoru dCi zahrnuty v rozsahu: jeden z 70 koní (51,5 kW), a jeden z 80 hp (58,9 kW). [26] Automatická převodovka verze byl přidán, ale pouze s 1.4 16-motor ventilu. [27] Nová přední konec byl přijat v Jižní Americe od roku 2003. V Brazílii byly dva motory upravené pro provoz s flexibilní-paliva : 1,0 l s 16 ventily (76 kW benzin, 77 hp z lihu) a 1,6 l s 16 ventily (110 kW benzin, 115 hp na alkoholu); [ 28] , zatímco v Argentině CNG byl představen verze na konci roku. [29] Vnitřní prostor před faceliftované modelu byla držena v jihoamerickým plastická verze. V Kolumbii byla přidána do automatické převodovky v roce 2004 na symbol výraz a nový interiér facelift modelu byla přidána v roce 2008, s některými odlišnostmi od evropské verze, včetně umístění elektrických ovládání oken, sedadel a rádio, a držel exteriér fáze II symbol. Model Alizé součástí přední elektrická okna a airbag řidiče, Expression součástí elektrické ovládaní zrcadel, digitální hodiny, airbag spolujezdce, ABS a mlhová světla. 2008 model byl i 1,6 l zážehový motor, který nahradil 1,4 l jeden. Nissan Platina Nissan Platina byla k dispozici pouze u 1,6 l 16 ventilů zážehového motoru (110 koní, 82 kW). Měl čtyři upravené úrovně, křtil Grado Grado Q, K, Grado K plus a Grado, stejně jako top karet v balíčku hrát . [30] Od roku 2008 modelového roku, se změní na Vlastní, emoce, Premium a Premium . [31] To bylo prodáváno buď s manuální převodovkou, nebo s automatickou jeden s overdrive systému. V první polovině roku 2005 byly provedeny drobné změny udělali Renault modely. Tito zahrnovali jasné koncová světla a boční blikače, mírně upravenou mřížkou a některé z projíždějících zobrazovacích jednotek formulář analogového na digitální vysílání. Na začátku roku 2006 byla vylepšená verze sedan nabízena v Argentině a Brazílii, a od podzimu v Evropě. [32] V exteriéru se měl nyní v barvě karoserie nárazníky, bez lišt a bez ohledu na úrovni výbavy. Tvar mřížky byl revidován a bota dostala novou rukojeť s logem Renault integrovaný, podobný tomu, který používá na Laguna , stejně jako nový styling pro slovo Renault. Čtyři nové barvy byly dány k dispozici a dvě nové výrazné vzory ráfku. Pro evropského modelu a platina, [33] interiér byl aktualizován na použité v faceliftované Clio II, s velmi malou částí shodnosti s Mégane II , stejně jako nové standardní a volitelné výbavě, jako je automatická klimatizace a CD přehrávač . [34] Tento model byl nabízen ve třech výbavových úrovních:. Authentique, Expression a Dynamique Expression součástí airbag řidiče, klimatizace, naváděcí zařízení, elektrické ovládaní předních oken, CD-přehrávač a výškově nastavitelný volant Dynamique přidáno airbag spolujezdce, ABS, zadní. ovládání oken, barvě karoserie kliky dveří a slitinové rámy, ačkoli ABS a airbag spolujezdce byly Volitelně, které by mohly být přidány do nižších úrovní taky. Automatická klimatizace je k dispozici jako další funkce. [34] Je zaznamenal 12 bodů z 16 při čelním nárazu testu prováděného ruského časopisu Autoreview v roce 2002, který byl považován za rovnocenný výsledku skóroval hatchback verze v Euro NCAP testování. [35] Více než 600 tisíc kusů se prodalo po celém světě, protože uvolnění tohoto modelu. [36]

  • Renault Thalia 9/2008 -

    Druhá generace používá pojezdové ústrojí předchozí generace vozu a má jinou konstrukci než třetí generace Clio. Jméno Clio byl vynechán v prospěch jen na symbol nebo Thalia na těchto trzích, kde byl tento název používají na předchozí generace. Bylo zjištěno, poprvé v srpnu 2008 v Moskvě mezinárodním autosalonu a do prodeje od září do listopadu. Druhá generace vůz je delší, než předchozí o 7 cm (2,8 in) a má zaváděcí kapacitu 506 litrů (17,9 cu ft). [37] Nový symbol byl navržen společně technickým týmem Renaultu ve Francii, Turecku a Rumunsku, pro země střední a východní Evropy, Ruska, Turecka, severní Afriky a také státy Perského zálivu. Vývoj projektu (kódové označení L35) trvalo 26 měsíců. [37] [38] Hlavní výrobní závod zůstává Oyak-Renault závod v Bursa , Turecko , a od roku 2009 je také vyráběn v Santa Isabel , Argentina , pro Jižní Ameriky trhu a pouze s 1,6 l 16-motor ventilu. [39] Je k dispozici ve třech úrovní výbavy: Authentique, Expression a Privilege. Funkce obsažené v Authentique jsou řidiče airbag , otáčkoměru , nebo v barvě karoserie Přední a zadní nárazníky. Expression dodává hydraulický posilovač řízení, výlet počítač , elektrické ovládání oken vpředu, výškově nastavitelný volant a přední sedadla, sklápěcí zadní lavice, zadní opěrky hlavy a tělo -barevné zrcadla a elektrické centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Privilege přidává elektrické ovládaní zrcadel, potažený kůží volant, mlhovky , zadní elektrické ovládání oken a rádio s CD přehrávačem s přehráváním formátu MP3. [37] Z hlediska bezpečnosti, nový symbol nabízí airbag řidiče, airbag spolujezdce, dva boční airbagy (v závislosti na verzi), protiblokovací brzdový systém (ABS) a elektronické rozdělování brzdné síly (EBD), proti vniknutí do posilování v předních a zadních dveřích, výškově nastavitelné přední bezpečnostní pásy, posilovač řízení a zadní parkovací senzory . [37] Turecká policie používat druhé generace Renault Symbol automobilů.

  • Renault Trafic ll. 9/2001 - 7/2006

    V září 2001, Renault odhalil nové, zcela odlišné od předchozí generace. Návrháři se snažil, aby odpovídal její vzhled pro realitu. Auto zkrácena a sníží. Používá se k této moderní technologie. Dopravní stal se více atraktivní vzhled díky dalším projektu. Nejprodávanější vůz ve verzi s posuvnými dveřmi. Zdaleka nejoblíbenějším modelem je stále v zadních dveřmi. Přední část vozu může sedět tři lidi. Stejně jako jeho předchůdce verze automobilů se tvořily asi 6 až 9 míst. Ve stejném roce, Opel vydala dvojče modelu - Vivaro , který v roce 2002 vyhrál prestižní titul Van of the Year . Současně partnera Renault - Nissan začal prodávat modelu dvojče - Primastar . Dá se říci, že užitková vozidla roku 2002 zahájil novou kapitolu ve vývoji vozidel, která nejsou stál v cestě. Klíčové vlastnosti styling zahrnují: odkapávací světla , obloukové střechy nadmořská výška. Auto je k dispozici s krátkým a dlouhým rozvorem (celková délka je 4,78, respektive 5,18 m a). Jeho zvláštností je přítomnost krátké verze s vysokou střechou, která zvyšuje objem nákladu 5-7m3. Dlouhodobější varianty jsou 5,9 nebo 8,3 m3. V roce 2006 provedl plastickou operaci a výsledek, stejně jako v případě Renault Master , přičemž zavedení motorů splňující emisní normy Euro 4 V současné době prodávané modely jsou vzhledem k tepelné požadavky filtru částic, je větší otvory v předním nárazníku. Dříve používané 1.9 dCi 82 a 100 hp motor byl nahrazen s kapacitou 2,0 dm ³, nastavitelný ve dvou kapacitách: 90 a 115 koní. 2.5 dCi motor nyní vyvíjí 146 koní namísto dřívějšího 135 HP a je také používán v hlavním Renault , kde nahradil motor o objemu 3,0 dm ³ výrobu Nissan , který dosáhl 136 HP. 2006 má dva typy pole (s vysokou a nízkou podlahou, pouze single-cab), stejně jako populární v kabině Francie rám (plancher kabina), která je použita na výstavbu obytných aut, sanitky podomní obchodníci a tělo refrigeration . V roce 2011 odešel pod motorem 2,5 dCi, protože nesplňoval normy Euro 5

  • Renault Trafic ll. 8/2006 -

    V září 2001, Renault odhalil nové, zcela odlišné od předchozí generace. Návrháři se snažil, aby odpovídal její vzhled pro realitu. Auto zkrácena a sníží. Používá se k této moderní technologie. Dopravní stal se více atraktivní vzhled díky dalším projektu. Nejprodávanější vůz ve verzi s posuvnými dveřmi. Zdaleka nejoblíbenějším modelem je stále v zadních dveřmi. Přední část vozu může sedět tři lidi. Stejně jako jeho předchůdce verze automobilů se tvořily asi 6 až 9 míst. Ve stejném roce, Opel vydala dvojče modelu - Vivaro , který v roce 2002 vyhrál prestižní titul Van of the Year . Současně partnera Renault - Nissan začal prodávat modelu dvojče - Primastar . Dá se říci, že užitková vozidla roku 2002 zahájil novou kapitolu ve vývoji vozidel, která nejsou stál v cestě. Klíčové vlastnosti styling zahrnují: odkapávací světla , obloukové střechy nadmořská výška. Auto je k dispozici s krátkým a dlouhým rozvorem (celková délka je 4,78, respektive 5,18 m a). Jeho zvláštností je přítomnost krátké verze s vysokou střechou, která zvyšuje objem nákladu 5-7m3. Dlouhodobější varianty jsou 5,9 nebo 8,3 m3. V roce 2006 provedl plastickou operaci a výsledek, stejně jako v případě Renault Master , přičemž zavedení motorů splňující emisní normy Euro 4 V současné době prodávané modely jsou vzhledem k tepelné požadavky filtru částic, je větší otvory v předním nárazníku. Dříve používané 1.9 dCi 82 a 100 hp motor byl nahrazen s kapacitou 2,0 dm ³, nastavitelný ve dvou kapacitách: 90 a 115 koní. 2.5 dCi motor nyní vyvíjí 146 koní namísto dřívějšího 135 HP a je také používán v hlavním Renault , kde nahradil motor o objemu 3,0 dm ³ výrobu Nissan , který dosáhl 136 HP. 2006 má dva typy pole (s vysokou a nízkou podlahou, pouze single-cab), stejně jako populární v kabině Francie rám (plancher kabina), která je použita na výstavbu obytných aut, sanitky podomní obchodníci a tělo refrigeration . V roce 2011 odešel pod motorem 2,5 dCi, protože nesplňoval normy Euro 5

  • Renault Twingo 9/1992 - 9/1998

    Renault Twingo je malé auto určené především do městského provozu, které vyrábí francouzská automobilka Renault. Vůz byl veřejnosti představen v roce 1992 na pařížském autosalonu Mondial de l'Automobile a jeho výroba začala v roce 1993. Díky svému netradičnímu designu se záhy stal populární po celé Evropě. Vůz Renault Twingo navrhl hlavní návrhář automobilky Renault Patrick le Quément. Vzhledem se poněkud podobá polskému prototypu Beskid, z něhož prý návrh vycházel.[1][2] Název Twingo vznikl kombinací slov Twist, Swing a Tango, což mělo podpořit atraktivní image celého vozu. Přístrojová deska byla hned zpočátku výroby vybavena rychloměrem, měřičem paliva, hodinami a počítadlem ujetých kilometrů, jež se dalo vymazat stisknutím tlačítka na konci sloupku volantu. Auto mělo posuvná zadní sedadla. Celá první generace Twinga byla vybavena čtyřválcovým benzinovým motorem. První dostupný motor byl 1,2litrový 55 hp (41 kW) motor, který posléze nahradil 1,2 litrový motor s 60 hp (45 kW). Další motor, dodávaný od roku 2000, měl výkon 75 hp (56 kW). Řadu částí vozu mělo Twingo společné s dalšími automobily Renault. První generace Renaultu Twingo se vyráběla v letech 1993 – 2007, což je mnohem déle, než činí obvyklý sedmiletý cyklus jednotlivých modelů. Během té doby prodělala třikrát facelift, a to v letech 1998, 2000 a 2004. Twingo se vyrábělo ve Francii od roku 1992 a v Kolumbii a Uruguayi od roku 1999 do 2002. Výroba první generace ve Flins ve Francii byla zastavena 28. června 2007, ve Sofasa v Kolumbii se vůz vyrábí pro jihoamerický trh dodnes.[3]. Celkem bylo do 30. června vyrobeno 2 478 648 aut[4]

  • Renault Twingo 9/1998 - 7/2007

    Vůz Renault Twingo navrhl hlavní návrhář automobilky Renault Patrick le Quément. Vzhledem se poněkud podobá polskému prototypu Beskid, z něhož prý návrh vycházel.[1][2] Název Twingo vznikl kombinací slov Twist, Swing a Tango, což mělo podpořit atraktivní image celého vozu. Přístrojová deska byla hned zpočátku výroby vybavena rychloměrem, měřičem paliva, hodinami a počítadlem ujetých kilometrů, jež se dalo vymazat stisknutím tlačítka na konci sloupku volantu. Auto mělo posuvná zadní sedadla. Celá první generace Twinga byla vybavena čtyřválcovým benzinovým motorem. První dostupný motor byl 1,2litrový 55 hp (41 kW) motor, který posléze nahradil 1,2 litrový motor s 60 hp (45 kW). Další motor, dodávaný od roku 2000, měl výkon 75 hp (56 kW). Řadu částí vozu mělo Twingo společné s dalšími automobily Renault. První generace Renaultu Twingo se vyráběla v letech 1993 – 2007, což je mnohem déle, než činí obvyklý sedmiletý cyklus jednotlivých modelů. Během té doby prodělala třikrát facelift, a to v letech 1998, 2000 a 2004. Twingo se vyrábělo ve Francii od roku 1992 a v Kolumbii a Uruguayi od roku 1999 do 2002. Výroba první generace ve Flins ve Francii byla zastavena 28. června 2007, ve Sofasa v Kolumbii se vůz vyrábí pro jihoamerický trh dodnes.[3]. Celkem bylo do 30. června vyrobeno 2 478 648 aut[4]

  • Renault Twingo ll. 8/2007 -

    Poprvé vidět Twingo druhé generace byl března 2007 na 77. autosalonu v Ženevě v červenci 2007 konečně přišel na trh. Twingo II je technicky silný v Clio nebo režimu pootevřené. To má stejnou platformu jako to [4] , a je téměř 17 palců delší než starý model. Nejsilnější a nejrychlejší model vozidla k dispozici v pěti stupních výbavy, RS (Renault Sport) s 133 hp. Výroba byla z Francie do Slovinska na REVOZ v Novem mestě přemístěna. [5] Od modelu změny, byla nabídnuta vznětový motor. Přední část konstrukce ukazuje jeho vztah s větší Clio ve srovnání s předchozím modelem a má nižší uznání. V interiéru byla zachována typická Středový displej s digitálním rychloměrem. Na Dynamique varianty, RS a GT jsou vybaveny tachometru na sloupku řízení. Volant je výškově nastavitelná a protiskluzový povrch s rukojetí konstrukce nabízí prostor pro menší předměty. Kromě základního modelu a dvou sportovních Authentique verze GT a R, které mají skládací zadní sedadla, nastavitelná zadní sedadla jednotlivé které jsou k dispozici umožňují složit zpět variabilního zavazadlového prostoru objemu 165-285l. Konstrukce vozu byla kritizována jako ausstrahlungslos a velmi konvenční. Nebylo to jako u předchozího modelu navrženého revoluční a sympatický účinek. [6] Vybavení varianty Všechny Twingo mají ABS s elektronickým rozdělovačem brzdné síly a brzdový asistent , ochrana proti bočnímu nárazu , bezpečnostních pásů a dvěma airbagy (pouze se základním modelu Authentique - všichni ostatní mají další Boční airbagy vpředu, hlavové airbagy za příplatek pro přední a zadní). Navíc, elektrické ovládání oken, centrální zamykání, posilovač řízení elektrické a automatické zamykání dveří po nastartování. Authentique (základní model pouze s motorem 43 kW benzin - v Rakousku: "Access") Expression Dynamique Initiale GT (pouze 1,2 TCE 16V s 74 kW) RS (pouze 1,6 16V 98 kW) Gordini (pouze 1,2 TCE 16V s 74 kW nebo 98 kW 1.6 16V)

  • Renault Vel Satis 1/2002 - 2009

    Renault Vel Satis je osobní automobil vyšší střední třídy vyráběný francouzskou automobilkou Renault. Byl uveden v roce 2001 na ženevském autosalonu a nahradil někdejší model Safrane. Automobil Vel Satis nemá nic společného se stejnojmenným konceptem z roku 1990. Vel Satis je zkratka pro Velocity and Satisfaction (česky "rychlost a uspokojení"). Speciálně vyrobený Vel Satis používá prezident Francie. Nástupcem Vel Satisu se nepřímo stává model Latitude. Nepřímo, protože Vel Satis je hatchback, ale Latitude je, v této třídě velmi žádaný, sedan, což je pro Renault jakási novinka, protože i předchůdce Vel Satisu, model Safrane, byl liftback.