Kategorie

Renault Trafic ll. 9/2001 - 7/2006

Nejsou zde žádné produkty.
Renault Trafic ll. 9/2001 - 7/2006

V září 2001, Renault odhalil nové, zcela odlišné od předchozí generace. Návrháři se snažil, aby odpovídal její vzhled pro realitu. Auto zkrácena a sníží. Používá se k této moderní technologie. Dopravní stal se více atraktivní vzhled díky dalším projektu. Nejprodávanější vůz ve verzi s posuvnými dveřmi. Zdaleka nejoblíbenějším modelem je stále v zadních dveřmi. Přední část vozu může sedět tři lidi. Stejně jako jeho předchůdce verze automobilů se tvořily asi 6 až 9 míst. Ve stejném roce, Opel vydala dvojče modelu - Vivaro , který v roce 2002 vyhrál prestižní titul Van of the Year . Současně partnera Renault - Nissan začal prodávat modelu dvojče - Primastar . Dá se říci, že užitková vozidla roku 2002 zahájil novou kapitolu ve vývoji vozidel, která nejsou stál v cestě. Klíčové vlastnosti styling zahrnují: odkapávací světla , obloukové střechy nadmořská výška. Auto je k dispozici s krátkým a dlouhým rozvorem (celková délka je 4,78, respektive 5,18 m a). Jeho zvláštností je přítomnost krátké verze s vysokou střechou, která zvyšuje objem nákladu 5-7m3. Dlouhodobější varianty jsou 5,9 nebo 8,3 m3. V roce 2006 provedl plastickou operaci a výsledek, stejně jako v případě Renault Master , přičemž zavedení motorů splňující emisní normy Euro 4 V současné době prodávané modely jsou vzhledem k tepelné požadavky filtru částic, je větší otvory v předním nárazníku. Dříve používané 1.9 dCi 82 a 100 hp motor byl nahrazen s kapacitou 2,0 dm ³, nastavitelný ve dvou kapacitách: 90 a 115 koní. 2.5 dCi motor nyní vyvíjí 146 koní namísto dřívějšího 135 HP a je také používán v hlavním Renault , kde nahradil motor o objemu 3,0 dm ³ výrobu Nissan , který dosáhl 136 HP. 2006 má dva typy pole (s vysokou a nízkou podlahou, pouze single-cab), stejně jako populární v kabině Francie rám (plancher kabina), která je použita na výstavbu obytných aut, sanitky podomní obchodníci a tělo refrigeration . V roce 2011 odešel pod motorem 2,5 dCi, protože nesplňoval normy Euro 5

Podkategorie

  • Díly karoserie

    Kapota, dveře, prahy, blatníky, nárazníky, zrcátky, světla, skla, stahovačky, zámky, stěrače a další.

  • Motor, převodovka, příslušenství

    Díly motoru, převodovka, poloosy, filtry, startér, alternátor, čerpadla, chlazení, výfukové vedení a další

  • Vybavení interiéru

    Vnitřní ovladače, palubní deska, přístrojová deska, sedačky, obložení dveří, rádia, aktivní a pasivní prvky ochrany a další.

  • Elektroinstalace

    Řídící a komfortní jednotky, cívky, alternátor, pojistkové skříňky, rozvody a koncovky a další.

  • Přední a zadní náprava

    Brzdy, poloosy, těhlice, kotouče, bubny, přední nápravnice, zadní náprava, disky, pneumatiky, tlumiče, pružiny a další.